Başarmak istiyorsanız, denemelisiniz.

10 Mayıs 2011 Salı

Vaillant Türkiye


Vaillant Türkiye
Vaillant Türkiye Kasım 1992’de %100 yabancı sermaye ile faaliyete başladı. Vaillant, 17. yılında İstanbul’daki Merkezi yanısıra Ankara, Bursa, Eskişehir , Kocaeli , Kayseri ve İzmir’deki ofislerinde çalışan 500’ü aşkın personeli ile tüketicilerine hizmet vermektedir. Vaillant Bölge Müdürlükleri yeterliliği sürekli denetlenen geniş bir yetkili satıcı teşkilatı ile güç kazanmaktadır. Sayıları 100’ü aşan Vaillant yetkili satıcıları, Türk ve Alman uzmanlar tarafından uygulanan düzenli eğitimler ile Vaillant’ın geliştirdiği en yeni teknolojileri bilinçli olarak tüketicilere sunmaktadır.

Yüksek kalite standartları kanıtlanmış Vaillant ürünlerinin, ancak yine kalite standardı yüksek servis hizmetiyle işletmeye alınmasının öneminin bilincinde olan Vaillant, baştan beri kendi bünyesinde oluşturduğu güçlü servis teşkilatıyla tüketici memnuniyetini maksimize etmektedir.
Vaillant cihazları devreye alınma ve servis işlemleri, sadece Vaillant’ın özel eğitilmiş kendi servis elemanları tarafından sağlanmaktadır.
Vaillant Türkiye Ürün Yelpazesi
LPG ve doğal gazlı duvar tipi kombi cihazları (VUW cihazlar)
LPG ve doğal gazlı duvar tipi ısıtma cihazları (VU cihazlar)
Yoğuşmalı duvar tipi kombi cihazları (VUW cihazlar)
Yoğuşmalı duvar tipi ısıtma cihazları (VU cihazlar)
Yoğuşmalı yer tipi entegre boylerli ısıtma cihazları ( VSC )
Yoğuşmalı yer tipi ısıtma cihazları ( VKK ecoVIT )
Yoğuşmalı kazanlar (ecoCRAFT)
Atmosferik brülörlü, dökme dilimli kazanlar ( atmoCRAFT)
Elektrikli hidrolik şofbenler
Elektrikli elektronik şofbenler
Boylerler
Oda termostatları
Termostatik radyatör vanaları
Dış hava kompanzasyonlu otomatik kontrol sistemleri
Split Klima cihazları
Topraktan suya ısı pompaları
Sudan suya ısı pompaları
Havadan suya ısı pompaları
Güneş enerjisi ile su ısıtma sistemleri
Güneş enerjisi ile ev ısıtma sistemleri
Güneş enerjisi ile elektrik üretme sistemleri
Vaillant Türkiye’de Satış sonrası tüketiciye verilen hizmetler
Teknik hizmet ve servis
Vaillant, yüksek kalite standartları kanıtlanmış ürünlerinin, ancak yine kalite standardı yüksek servis hizmetiyle işletmeye alınmasının öneminin bilincindedir. Bu nedenle faaliyetlerini kendi bünyesinde oluşturduğu güçlü servis örgütüyle sürdürüyor. Hedefinde ise tüketici memnuniyetini en üst düzeye çıkarma yer alıyor.
Bu kapsamda Vaillant cihazlarının devreye alınma ve servis işlemleri, sadece özel eğitilmiş servis elemanları tarafından 7 gün 24 saat (bayram dahil) gerçekleştiriliyor.
Vaillant bünyesinde bulunan tüm servis araçları, içi özel olarak tasarlanmış raf sistemi, tüm ürün paleti ve ilgili yedek parçalarla, yürüyen bir servis istasyonu şeklinde faaliyet gösteriyor. Servislerde sunulan cihazların her türlü orijinal yedek parça hizmeti de Vaillant güvencesi altında veriliyor.
Ücretsiz ilk çalıştırma, servis, yedek parça, bakım hizmetleri, Teknik Çözüm merkezi ve servis bölümünde çalışan personeliyle, Vaillant, tüketiciye verilen hizmette kalite çizgisini sürekli yüksek tutmayı hedefliyor.
Vaillant kullanıcıları, 444 2 888’i arayarak 24 saat kesintisiz teknik destek alabiliyor.
Vaillant’tan Akıllı Servis
Dünyanın ve Avrupa’nın ısıtma sistemlerindeki öncü kuruluşu Vaillant, Satış sonrası servis hizmetlerinde hızı arttırmak, servis sistemini daha da modernleştirmek ve servis elamanın müşteri bilgilerini daha kolay takip etmesini sağlamak amacıyla yeni bir sistemi uygulamaya başladı. “ Akıllı Servis”
Sadece Vaillant Türkiye’de uygulanan, Vaillant Türkiye Teknik Servis ve IT birimlerinin ortaklaşa yürüttükleri çalışmalar sonucu oluşturulan Akıllı Servis sistemi tüm servis bilgilerinin anında bilgisayar ortamına aktarılarak tüm kontrollerin merkezden yapılmasını, merkez ile servis elemanının sürekli iletişim içinde olmasını sağlar.
Türkiye çapındaki servis elemanlarının kullanımına sunulan el bilgisayarı GPRS yardımı ile servis elamanının ve merkezin sürekli bilgi alış verişi yapmasına olanak veriyor.
Akıllı Servis sisteminde her servis elemanında bulunan el bilgisayarı ve printer sayesinde servis elemanlarının tüketicilerin evinde ulaştıkları doğru ve hatasız bilgiler merkeze doğru ve anında ulaşır. Bu sayede tüm işlemlerde kağıt kayıt tutmaya gerek kalmaz. Kağıt, sadece müşteriye verilecek fatura, servis formu gibi belgelerden ibarettir. Bu sistemde daha hızlı ve daha kaliteli servis verilmektedir.
Tüketici Club
1994 yılında, “koşulsuz müşteri memnuniyetini” sağlamak amacıyla kurulan Vaillant Tüketici Club (VTC) , İstanbul, Ankara, Bursa, Eskişehir , Kocaeli , Kayseri ve İzmir’deki ofisleriyle, 200 bini aşkın üyesine hizmet veriyor.
Tüm Vaillant kombi, kazan veya klima kullanan tüketiciler ücretsiz olarak Vaillant Tüketici Club’e üye olabiliyor. Vaillant Tüketici Club üyeleri, geniş avantajlardan yararlanıyor. Vaillant Tüketici Club üyeleri tavsiyeleriyle satışı gerçekleşen her Vaillant kombi , kazan veya klima Vaillant Teknik Servis tarafından devreye alındığı an Altın Puan kazanıyor.
Her tavsiyede alınan ve biriken Altın Puanlarla üyeler birbirinden değerli armağanların yer aldığı Altın Puan Armağan Kataloğu’ndan dilediği armağana sahip oluyorlar.
Bu armağanlar; Cumhuriyet altını, mutfak eşyaları, televizyonlar, home theatrelar, cep telefonları, kameralar, fotoğraf makinaları, bisikletler, buzdolabı, çamaşır makinası,bilgisayarlar, küçük ev aletleri, yurtiçi ve yurtdışı seyahatler.
Vailllant Tüketici Club’de kullanılan özel bilgisayar programı ile tüketici memnuniyetine ait analizler yapılmakta ve sonuçlara göre tüm faaliyetler gözden geçirilmektedir.
Vaillant Tüketici Şikayet Bölümü
Vaillant, tüketicilerinden gelen her türlü sorunu (tesisat dahil) % 100 tüketici memnuniyeti ile 24 saat içerisinde çözmek amacıyla 1998 yılında Tüketici Şikayet bölümünü kurdu.
Vaillant’ta tüketici şikayeti denince; cihazdan, servisten, Tüketici Club hizmetlerinden kaynaklanan her türlü soruna ilaveten yetkili satıcıların yaptığı tesisat ve verdiği hizmetten kaynaklanan tüm sorunlar algılanmaktadır. Şikayet Bölümünün amacı tüm bu sorunları 24 saat içerisinde koşulsuz müşteri memnuniyeti ile çözmektir. Şikayet Bölümü yaptığı gelişme ve iyileşmeler ile çözüm süresini 2003 yılında 12 saate indirmiştir.
Şikayet Bölümüne gelen her sorun için ayrı bir şikayet dosyası açılarak sorun takibe konulmaktadır. İlgili bölüme aktarılan şikayet %100 tüketici menuniyeti ile çözülerek tüketiciden sorunun giderildiğine dair onay alınmaktadır.
Şikayeti giderilen tüketiciler, daha sonra Vaillant yetkilileri tarafından ziyaret edilmekte ve görüşleri alınmaktadır. Oluşturulan şikayet dosyaları yapılan aylık kontroller ile raporlanmakta ve koşulsuz müşteri memnuniyetini sağlayabilmek ve kullanıcılara daha iyi hizmet verebilmek için sürekli iyileştirme çalışmaları yapılmaktadır..